fbpx

Ferrari Purosangue si lze už nakonfigurovat!

Novinky

Written by:

Ferrari Purosangue si včera odbylo svou premiéru. Po letech, kdy Ferrari všechny uklidňovalo, že své SUV nikdy nabízet nebude, je tu. Tedy o SUV se prý nejedná. Ať už si o prvním čtyřdveřovém voze značky myslíte cokoli, Purosangue si zachovává klíčové atributy značky. Nyní si ho můžete nakonfigurovat.

Pokud nejste fanoušky Purosangue v jeho startovní specifikaci Grigio Titanio, možná se vám bude líbit více po prostudování konfigurátoru Ferrari. Vizualizační nástroj vám sice umožňuje lakovat vůz do jedné z 24 barev, volit mezi šesti designy kol a pěti barvami třmenů a vybírat mezi 27 různými interiéry (včetně kůže, Alcantary nebo poloanilinového čalounění). Jestli vám jde matematika a permutace, vyjde vám téměř 20000 kombinací crossoveru Ferrari.

Pokud vám nestačí charakteristické odstíny Ferrari, jako je Rosso Corsa, Giallo Modena nebo Blu Tour De France, můžete si vybrat také z historického portfolia automobilky – Rosso Dino ze 70. let, Blu Scozia – známou z modelu 250 GT SWB. Na stránkách je navíc uvedeno, že prodejce Ferrari by vám mohl pomoci Purosangue ještě více individualizovat, případně s výběrem neuvedených barev laku a čalounění.

  Závěrečný Hungaroring vynesl Jáchymu Galášovi vítězství mezi juniory!

Konfigurátor nového Ferrari Purosangue

Bohužel konfigurátor neobsahuje ceny. Slavná automobilka sice potvrdila, že cena Purosangue bude při příchodu na evropské trhy začínat na 390 000 EUR, ale podle neoficiálních informací z jiných automobilových kruhů je známo, že cena dramaticky vzroste, jakmile se k ní přidají speciální možnosti laku, povrchové úpravy interiéru, sportovní výfuky, karbonové exteriérové kousky a barevné brzdové třmeny.

Ferrari Purosangue

Obrázek 14 z 14

Velký, těžký… Je vůbec praktický?

Se suchou hmotností lehce nad 2 tuny se jedná o pořádný kus. O tom, že si s tím inženýři poradili na výbornou mluví čísla – zrychlení z nuly na sto 3,3 sekundy, z 100 km/h na 0 zastaví na 32,8 metru. Celý kolos dokáže atmosférická V12 rozpohybovat až na 310 km/h. Výkon 715 koní a točivý moment 715 Nm udělá z Purosangue polykače hlavně dálničních kilometrů. Raději jsem se neodvážil koukat na spotřebu benzínu při dnešních cenách.

Nové Ferrari 812 Superfast Versione Speciale: Poslední evoluce V12?

Prostoru dle prvních informací není mnoho. Kupříkladu téměř pětimetrové GTC4Lusso nabídne také čtyřmístný interiér a objem zavazadelníku menší jen o 23 litrů (450 l). Ano nenabídne druhý pár dveří. Purosangue zadní dveře otevře až do úhlu 79 stupňů! Sebevražedné dveře dodávající jistý punc jedinečnosti.

  FORMULE E: Průvodce sezónou 2019/2020

Suma sumárum

Podobně jako u BMW XM půjde o ekology nenáviděný model. Pro nás smrtelníky dost možná zbytečný model, kazící image značky. Pro zákazníky však o další kus do sbírky, který vzbudí, kdekoli se s ním ukážou, zájem ze strany veřejnosti. Uvidíme, jak moc pomůže Ferrari s nalákáním nových zákazníků.

Reklamy