fbpx

Hyundai opět upozorňuje na správnou výslovnost

Ono není tomu tak dávno co Hyundai potrápil nejednoho motoristu, při nové deklaraci své výslovnosti. Místo „hjundaj“ se měla korejská automobilka vyslovovat „hjo’ndé“. To však mnozí odmítli a nadále „prznili“ výslovnost. Automobilka zkouší tentokrát na správnou výslovnost upozornit vtipným videem.

Novinky

Written by:

Ono není tomu tak dávno co Hyundai potrápil nejednoho motoristu, při nové deklaraci své výslovnosti. Místo „hjundaj“ se měla korejská automobilka vyslovovat „hjo’ndé“. To však mnozí odmítli a nadále „prznili“ výslovnost. Automobilka zkouší tentokrát na správnou výslovnost upozornit vtipným videem.

Hyundai tvrdí, že rok 2023 představuje začátek nové éry značky ve Velké Británii, kde má nová marketingová kampaň zajímavý cíl. Prostřednictvím reklamy představující elektrický crossover Ioniq 5 chce automobilka změnit výslovnost značky z počeštěného „Hy-un-dai“ na „Hyun-day“. Ta podle značky reprezentuje globální výslovnost a lépe odráží korejské dědictví.

Mobil vám prostě nerozumí

Aby Hyundai rozšířil informace o této poněkud neobvyklé změně, vytvořil novou reklamu. Figuranti se marně snaží pomocí hlasového vyhledávání najít Hyundai. Chytrý telefon je odnaviguje v dobré víře k jejich zadaným cílům, avšak špatně, například do kadeřnictví High ‚n‘ Dye, ke specialistovi na brýle Highland Eye, do obchodu s havajskými kravatami a do pekárny High End Pie. Závěr tohoto 30sekundového klipu je následující: „Pokud jste si mysleli, že znáte naše auta a víte, jak se vyslovuje naše jméno, možná je na čase se zamyslet znovu.“

  Extrémní Nissan Juke-R se vrací na scénu!

TEST: Hyundai IONIQ 5 – Ostře řezaná budoucnost

„Hyundai je mladá, inovativní a progresivní značka, která se transformovala velkou rychlostí. Jsme hrdí Korejci se skutečným charakterem a smyslem. Touto kampaní chceme vnést do naší značky trochu humoru a osobitosti, což, jak doufáme, přiměje více lidí dozvědět se o značce Hyundai více.“

Chystá se něco víc?

Před pár měsíci se téměř všude řešila automobilka „KN“. Bylo to způsobeno nedorozuměním zákazníků, kteří nové logo Kia tak četli. Zatímco právě sesterská automobilka změnila své logo v souladu s obrovským pokrokem, který společnost v posledních desetiletích zaznamenala, značka Hyundai se zatím aktualizace své firemní image zdržela.

Obě značky usilovně pracují na přípravě modelových řad, které budou nakonec pouze elektrické, přičemž v čele stojí crossovery Ioniq 5 a EV6. V roce 2023 by měly být představeny větší modely Ioniq 7 a EV9, které se připojí k již odhalenému sedanu Ioniq 6 a připravovanému sportovnímu modelu Ioniq 5 N.

Navzdory snaze o zavedení elektromobilů nejsou obě jihokorejské značky ještě připraveny ukončit provoz spalovacích motorů. Vozy poháněné spalovacím motorem budou v Evropě v prodeji až do roku 2035. Čerstvou výjimkou budiž Norsko, které od ledna patří mezi první zemi, kde Hyundai prodává pouze vozy s čistě elektrickým pohonem.

  Suzuki eVX: Vitara nového věku na dohled?

Kia Stinger díky policii zůstává na trhu o něco déle

Končí například Kia Stinger. Výroba gran toureru s motorem V6 bude ukončena ještě letos po poslední sérii 1 000 kusů představující edici Tribute. Pozitivní reakce se s podivem nepřenesly do vyšších prodejních čísel a přísné emisní normy jen odchod modelu zpečetily.

Suma sumárum

Výslovnost někdy dá zabrat. Názvy automobilek se někdy kazí schválně, někdy se jen čtou tak jak je společnost uzná za vhodné. Třeba v Čechách hlavně od těch nejmenších slyšíme patvary jako „lambordžíny“, „koeniksek“ aj. Jsou pak i tací, kteří si z toho vyloženě dělají legraci:

Reklamy