fbpx

Suzuki Jimny Brabus G800: Zmenšený Mercedes-AMG G63?

Novinky

Written by:


Suzuki Jimny je v moderním automobilovém průmyslu vzácným úkazem. Má stařičký atmosférický motor bez elektrifikace a krabicový tvar. Suzuki Jimny Brabus G800 se vymyká svým vzhledem. Co přinese tuning od úpravce Brabus?

Recept na dokonalost?

Suzuki Jimny si získalo srdce nadšenců po celém světě, kteří se do tohoto miniaturního skříňového off-roadu okamžitě vcítili. Díky svým rozměrům a velmi krátkým převisům je to vlastně jeden z nejschopnějších terénních vozů, které si lze nyní koupit. Snad každý ví, že není pochyb o prodejním úspěchu malého Jimnyho. O to víc zamrzel jeho předčasný odchod z našeho trhu.

Chcete místo původního roztomilého vzhledu získat o něco agresivnější? Naštěstí tato kopie zachrání situaci i vaši peněženku. Přivítejte Suzuki Jimny Brabus G800, miniaturní klon Mercedesu-AMG G63, který se vejde i do těch nejužších ulic Londýna, a přitom vypadá neskutečně. Tato přestavba je mnohem víc než jen body kit. Celý interiér tohoto Suzuki Jimny je tvořen zakázkovými komponenty Brabus, takže je stejně luxusní jako skutečný.

Kanál Collecting Cars vydal video s malou G63 ve Velké Británii. Není pochyb, že poblouzní dost lidí.

  Brabus P 900: nový pick-up s výkonem 900 koní a 1200 Nm!

Malý bráška

Agresivní přední část vozu G63 vyladěná Brabusem vypadá v této zmenšené verzi velmi dobře a nese všechny drobné detaily originálu – od ikonických ukazatelů na blatnících až po znak V8 na bocích. Dokonce i boční výfuky napodobují původní model Brabus G63.

Tato replika G63 jezdí na 18palcových kolech s černým povrchem, která vypadají nádherně. Dokonce i kliky dveří mají stejný design a fungují stejně jako originální kliky Mercedesu. Nad zadním oknem je malá parkovací kamera a kolem karoserie je mnoho znaků Brabus, včetně kol a krytu rezervního kola.

Stejná pozornost je věnována i interiéru, který byl kompletně upraven. Nyní jsou jeho sedadla, výplně dveří a palubní deska potaženy oranžovou kůží s diamantovým prošíváním po celém obvodu. Přístrojová deska nemá tak špičkové uspořádání jako v originále, protože architektura Jimny pravděpodobně neumožňuje instalaci tak pokročilých systémů. Nicméně uprostřed je dotykový displej pro některé funkce infotainmentu a bezklíčové startování motoru, které u standardního Suzuki není k dispozici.

Zvenku je Brabus, pod kapotou je však stále Jimny

Žádné vylepšení nenajdete ani pod kapotou. O pohon se stará atmosférický 1,5litrový benzinový motor, v tomto případě spojený se čtyřstupňovou automatickou převodovkou a posílající výkon na všechna čtyři kola. Maximální výkon činí skromných 101 koní (75 kW) a točivý moment 138 newtonmetrů při 4000 otáčkách za minutu. Výkonu Brabusu G63 se to ani zdaleka nepřibližuje, ale koho to zajímá, když máte tento fantastický vzhled?

  Spolupráce Suzuki a SkyDrive: Vzhůru do oblak!

Brzy se však rozloučíme s touto jedoduchou technikou. Je to daň za návrat malého offroadu do Evropy. Spíš než malý bude nově platit spíše označení krabicojdní. Na trh společně s hybrdním pohonem přijde delší, pětidveřová varianta!

Mistr převleků

Mimo svou sériovou nabídku je Suzuki Jimny oblíbeným vozem pro firmy zabývající se výrobou náhradních dílů a vydobyl si velmi unikátní mezeru. Ač by se mohlo na první pohled zdát, Suzuki Jimny Brabus G800 není jedinou kopií jiného “full-size” SUV. Většina aftermarketových dílů pro Suzuki Jimny se zaměřuje na karosářské sady, které jej proměňují v miniaturní verzi mnohem větších off-roadů. Existují sady, které Jimny promění v ikony, jako jsou Land Rover Defender, Ford Bronco anebo právě nejoblíbenější Mercedes G-Wagon.

Reklamy