Pokud bychom maximálně zredukovali informace, které vyplývají z prodeje ojetých automobilů ženám, vyplynulo by z nich právě to, co je v titulku. U žen meziročně o 52 % stoupl prodej použitých vozidel s automatickou převodovkou.

[irp posts=”453" name=”TEST: Peugeot 5008 1,6 THP – Kodiaqu, třes se!”]

Budeme-li hovořit o jednotlivých kategoriích vozidel, pak jsou hvězdou současnosti auta typu SUV. Zájem o ně meziročně vzrostl dokonce o 95 %, což je nebývalé. Zároveň za poslední čtyři roky vzrostla i částka, kterou jsou motoristky ochotny za ojetinu utratit. Zvýšila se o více než 25 tisíc korun a v průměru je to přes 177 tisíc korun. V porovnání s ženami v ostatních zemích visegrádské čtyřky je to zdaleka nejvíce. Nejméně ženy utrácejí v Maďarsku.

[i[irp posts=”792" name=”TEST: Peugeot 3008 GT – Zaslouží si svůj titul?”]p>

Mimo SUV jsou nejpopulárnějšími karosářskými verzemi hatchbacky a kombi. Nejžádanější značkou pak je domácí Škoda, následovaná VW a Fordem. Co do konkrétních modelů jde o Škodu Fabia a Octavia. Zajímavé je, že v Polsku to byl vloni Ford Focus a v Maďarsku Opel Astra.